Saturday, October 8, 2011

Hmm...

Selamat malam untuk aku..

Banyak perkara-perkara yang terjadi sekarang..Hmm..Kadang-kadang sampai tak tertulis. Aku sekarang masih belajar disebuah Institusi Pengajian Tinggi. Rakan-rakan ku sudah ramai yang berkerja. Aku n aku n aku still lagi berhempas pulas meneruskan pengajian.

Banyak tanggungan aku sekarang. Aku tak boleh putus asa. Aku kene terus berusaha. 3 bulan je lagi. Nak keje macam Kak Mimi. Sekarang aku ade sikit je sumber kewangan. Harapkan mak n abah punye perbelanjaan memang kene berjimat sangat-sangat. Aku nak keje..Nak sara hidup sendiri. Hurm..Harap-harap rezeki aku murah jugak pas ni.

Aku tak tau nak wat camne...tapi aku kene teruskan hubungan ni. Mak da tak restu.Tapi ape yang mak cakap make sense jugak. Betul ke aku ni diguna-gunakan?Hurm...sian dia. Dia nampak baik je di mata aku. Siyes tak nampak ape yang buruk tentang dia.Tak sampai hati nak bagitau dia tapi lambat laun dia akan buat jugak. Harap-harap dia bukan hipokrit. Harap-harap naluri aku betul.

Aku kene berusaha jugak dalam hidup ni. Aku tak boleh putus asa. Hurmm. Aku mengeluh lagi!

No comments:

Post a Comment

Counting Days

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...