Wednesday, December 1, 2010

Saya Berwajah Baru

Hai semua..selamat siang dan malam pada yang singgah disini. Blog serabut same seperti empunya nya. Time kasih la pada yang sudi menjenguk. Berblogging ni pada saya macamnye leceh, remeh, renyah dan 1001 alasan bagi yang tak ade minat namun saya mesih cuba dan terus mencuba jugak untuk memperbaiki mutu penulisan. Ade kate yang menulis ni syok sendiri?betul ke?

Ihsan Uncle Google


Ape-ape lah korang nak kate. Kalaulah ade award untuk silent reader sile-sile lah bagi kat saya ni.bukan malas nak menulis tapi idea selalu sekerat jalan. Takkan hari-hari nak menulis 3 baris ayat ye tak.huhu

Theme yang terbaru ni hasil geledah dari BTemplate. Sanak sedare jugak kot dari Mr. Google. Well saya memang agak rapat dengan Mr Google sebab dia supply sume gambar-gambar dalam belog ni. Mungkin ade yang curious nape ek tak letak gambar sendiri?Jeng3x.

Jawapannye adalah saya TAK memiliki sebarang kamera samada melekat dihenpon @ yang sebijik-sebijik. DSLR tu ade la kat umah ni tapi orang punye. Henpon ni pakai murah-murah je yang boleh taip mesej dengan tepon orang.Jadi la ye.

Walaupun empunye diri ni miskin serba serbi namun, sekurang-kurangnye ade la internet 24 jam.pastu reti la jugak godek-godek kompiter kalo mengong. Format laptop sendiri tu boleh la. ERKKK! da jaoh merepek nih. Tengok tajuk nak berwajah baru je.

Sebenarnye da separuh menaip entry ni baru la saya perasan yang saya lupe nak printscreen yang lame 
(_ _").haih...da buat perangai la. Sori la ye. Yang lame tu alkisah coenye susah nak godek wat page baru <--susah ke tak expert.uhh..

Entah la..saya cepat bosan agaknya. tu sebab la asek bertuka-tuka je. Bosan lah sekarang ni walaupon banyak keje.huhu. Doakan saya ada je idea nka menulis. haih~~

Pakcik Lagi (_ _")

Selamat Meneruskan Perjuangan Berblogging Kengkawan ^_^

No comments:

Post a Comment

Counting Days

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...