Saturday, March 26, 2011

Oh! saye ade belog rupenye.haih

Baru saye perasan yang saye masih ade belog. Apela, patut la Tirah kemain lagi perli-perli. Ingatnye da musnah da sume belog-belog ni. Bile tengok-tengok  balik rase rindu plak. Time kasih la kengkawan yang sudi berkunjung kesini.Yang jadi follower to time kasih jugak. Tapi saye takde adiah cotest macam yang lain tau.Nape ea tak suke sangat belog ni. Sebab-sebab utama:

LEMAU
saye lemau sikit menulis ni. suke jadi silent reader je. most of the blog, yang saye bace sume best la jugak tapi agak same. Ah, bosan kan.selalunye saye akan melaway belog yang same je contohnye belog Aidid yang kontrobersi MLMer nye, Bro Hamka yang lucu bersama Kereta Mayat, Cik Seri dan MO, Mistisfile, Kak Hana di Kanazawa.bla..bla..bla...Woha!(credit to bro hamka ;p) --->kalo korang perasan sume entry yang jenis panjang-panjang kan. takpe saye suke ;)

Mo0DY
Da la lemau menulis. selalunye saye berjalan @ walking @ bersiar-siar dan seumpama bile ada mood.Mood bosan layan la belog kelakar. Blog yang suke mengutuk/memuji pempuan macam Mr K. Yang sempoi macam zack, takpun belog kak anna dengan celotehnye <----ni femes la mesti sume kenal kan.hu3

PENTING
Ade jugak page yang penting-penting untuk santapan rohani kite. Rajin-rajin la jugak pegi ke ILuvIslam, Bayyinat- oleh adik iqbal, SaifulIslam. Ade pepatah mengatakan beribadah la seolah-olah kamu akan mati pada esok hari, dan bekerjalah seolah-olah kamu akan hidup seribu tahun lagi. Kengkadang dalam hidup kite akan rase kosong je sebab kite jauh dari Tuhan.

Nampaknye kene stay je la belog ni..huhu.. sayonara tak jadi ;p 

No comments:

Post a Comment

Counting Days

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...