Thursday, August 18, 2011

Perihal Halamanku

Aku sebenarnya  bukan suka sangat nak menulis blog ni apatah lagi nak jadi blogger. Tapi aku perlukan tempat contengan dikala meniti hari-hari kebosanan. Ketauilah yang aku sedang bosan. Sebelum ni pun ade juga blog aku yang lain tapi semua kau terminatekan.

Sebabnya aku rase ade hasil taipan jejari ni mengganggu privasi aku. Ruang tanpa sempadan seharusnya aku berhati-hati. Untuk pengetahuan semua tiada sedikit pun wajahku terpampang di halaman ini. Ya, ini misi aku. Bagi aku ni la cara yang terbaik dan aku rase bebas nak menulis. Dan semua gambar-gambar 100% sure dari Google :)

Aku pun ak la minat nak up traffic @ ape je. Halaman ini untuk tatapan aku bila bosan. Aku kadang-kadang berjalan dan bertegur sapa jugak. Rajin menjadi silent readers. Tapi ketahuilah yang aku menhargai coretan kalian. Keberadaan kalian didunia maya bukanlah satu yang sia-sia jika kalian pandai mengambil iktibar daripadanya.

Aku sukakan yang simple dan kemas. Macam halaman ni juga. Aku sengaja mencoretkan kisah kehidupan aku disini. Mungkin suatu hari nanti berguna untuk seseorang. Dikala ini aku masih mencari halatuju perjalanan hidup ini. Kita tak akan tau apa yang terjadi sehinggalah kita mengalaminya sendiri.

Move on. Belajarlah untuk hidup sendiri. Rebutlah peluang yang ada dan jangan berputus asa!

No comments:

Post a Comment

Counting Days

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...