Tuesday, November 16, 2010

Tesis Vs. Final


Waduh...gawat la den kali ni.tesis sudah la terumbang ambing. minggu depan kene bertukus lumus untuk final exam. Hurm....penggunaan masa secara maksima hendaklah digunapakai. Termasuklah menaip blog ni. Sebenarnye saya runsing jugak, demi untuk menenangkan hati ni saya menulis la dan trus menulis.sekejap lagi kene sambung buat tesis. sambil-sambil tu amik jadual pekse.Sila lihat dibawah....

.TAADAAA!!!!




chun kan jadul exam saya..

Cuak ni tapi saya da stadi sikit..

Saya kongsikan sikit doa untuk menghadapi waktu-waktu getir ni..




Nampak kot...
Sebab sekarang sangat pulun membuat projek ilmiah elok la sangat citation disertakan ^_^



p/s: time's up! hehe...doakan saya..


No comments:

Post a Comment

Counting Days

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...