Wednesday, November 17, 2010

Urghhh..Sakit lah Pain!

Sakit Pinggang??

               Sakit Belakang??

Sakit Kepala??

                                          Demam??
                                                                 Pening??

Cramp??
                                    Senggugut??





Jika YA anda mengalami simptom-simptom Dysmenorrhea <---sila klik


Sungguh saya terduga pada hari lebaran ini dengan sakit-sakit sebegini. sepanjang hari menahan sakit sangatlah meletihkan. sehingga saya menaip entri ini kepala saya sedikit berdenyut. Sakit yang tidak berhenti dan ditambah pula dengan sakit belakang dan macam-macam lagi.Sedih rasanya. sudahla tidak pulang kekampung, tambahan pula sakit yang tidak diduga.kerja yang melabak saya tinggalkan begitu sahaja. 

Ya Allah, berikanlah aku kekuatan~



Allah SWT berfirman:
“Dan apa jua bencana, kesakitan yang menimpa kamu, maka ia adalah daripada tangan-tangan kamu sendiri(dari perbuatan salah dan dosa) dan (dalam pada masa yang sama dikenakan bencana dan sakit itu) Allah mengampunkan sebahagian besar dosa-dosa kamu” Surah Asy-Syura ayat 30.

Ya Allah..
Ampunkan lah semua dosa-dosaku. Aku redha.Aku pasrah.Tuhan masih sayangkanku. masih aku diberi ujian dihari mulia ini.Ampunilah aku dan lorongkan aku ke jalan yang engkau Redhai..Amin..










No comments:

Post a Comment

Counting Days

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...