Sunday, November 28, 2010

Surat Cinta


Ihsan Google

1. Saya awak berkenalan
2. Awak grad lepas tu saya pulak
3.Bile duit da cukup, mak and abah pun setuju.kite kawin
4.Yeay, kite dapat baby cute macam umi n abi dia
5.Anak-anak kite makin besa
6. Kite tengok diorang berjaya
7. Kite da makin tua..harap-harap kite masih bersama




Tapi..

Tu angan-angan saya je. Saya tau perjalanan kite tak semudah tu. Saya tau juga ape pon semua itu ketentuan Allah. Saya harap awak pun same jugak. 

Awak, 
Walau ape pun yang terjadi saya harap awak dapat berusaha untuk masa depan..Sehingga waktu ni saya masih sayang awak dan saya berdoa agar Tuhan panjang kan jodoh kite. 

Awak, 
Saya nak awak tahu, jodoh tu rahsia Allah and kite tak tau ape yang akan terjadi. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang tersirat. Saya tak mintak pun kite dipertemukan, saya tak mintak untuk bercinta sebelum masanya. Saya pun tak pasti samada Tuhan hadirkan awak dalam hidup ni sebagai ujian ataupun sementara. 

Awak, 
Andainya awak membaca surat saya, saya harap awak melebihkan cinta kepada Ilahi daripada diri saya, banyakkan beribadat, perbaiki diri agar dapat membimbing saya. Patuh kepada perintahNya. Saya ingin menjadi sebahagian dari hidup  awak.

Awak,
Andaikata hubungan ini mendekati kemungkaran saya mohon untuk mengundur diri buat seketika. Carilah saya apabila awak sudah yakin. Saya akan menunggu awak. Insyaallah. Tetapi jika awak merasakan ada yang lebih baik dari saya sudi meerimanya walaupun pahit.

Awak,
Terima kasih sebab membenarkan saya mengenali diri awak. Terima kasih kerana sentiasa berada disisi saya ketika susah dan senang. Terima kasih sebab meminjam telinga awak dikala saya kesedihan. Terima kasih kerana meringankan mulut awak menegur semua kesalahan saya. Terima kasih sebab menerima saya seadanya. terima atas segalanya yang awak buat untuk saya.



-IlaShah-




2 comments:

Counting Days

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...